NP č.447 > FejetonHop a je tu developJan Stern

... A také byli za mých mladých let stavitelé. Ani vám nevím, kdy vyhynuli, počítám, že někdy kolem roku 1993-94, vy- kopávky zde nejsou zcela průkazné. Jisté je, že byli nahrazeni tvory, kterým se z ne zcela jasných důvodů začalo říkat developeři, aniž by skládali opery, nebo byli nějak zásadně opeření.

 

Tento článek zatím není k dispozici v plné délce.


autor / Jan Stern VŠECHNY ČLÁNKY AUTORA

Chci pomoci konkrétním lidem bez domova a v nouzi

Podívejte se profily našich nejlepších prodejců, kterým nechybí zodpovědnost a poctivost, ale chybí jim zázemí, oblečení, obuv nebo nějaká speciální pomůcka, aby se mohli cítit spokojeně a žilo se jim lépe. Našim prodejcům můžete přispět na jejich konkrétní potřeby nebo přání.
Chcete se o jejich osudu dozvědět víc? Děkujeme všem dárcům.

Nejčtenější články z tohoto čísla

Začněme je učit / Tereza Reichová > NP č.447 > Pošli to dál Platforma pro sociální bydlení spolu s kabinetem Jiřího Dienstbiera uspořádala letos v říjnu mezinárodní konferenci na téma přístupu Romů k bydlení. Řeč ale zdaleka nebyla jen o nich. Důvodem akce s účastí politiků, významných zahraničních hostů a rozmanitého publika byla příprava dosud chybějícího zákona o sociálním bydlení,... číst dále Bez peněz, ale hrdý / Daniel Černý, Ondřej Slačálek > NP č.447 > Téma čísla Do odborů vstupoval Michal Valíček (36) s ideály, dnes je předsedou odborové organizace v továrně na jižní Moravě. Mluvili jsme spolu o tom, co dnes odbory zmůžou, i o tom, jak pohyblivá složka mzdy dokáže hýbat s lidmi. číst dále Normální život Kateřiny Š. / Jiří Ptáček > NP č.447 > Kultura | Výtvarné umění Paní Milada Šoukalová vedla obyčejný život. Na popud své vnučky, vizuální umělkyně Kateřiny Šedé, ho zrekapitulovala návštěvníkům českobudějovického Domu umění. číst dále Hollywood v koncích / Martin Šrajer > NP č.447 > Kultura | Film V Cannes se o nich společně s Divokými historkami psalo jako o nejzábavnějším filmu hlavní soutěže. Úchylnými figurkami zaplněné Mapy ke hvězdám jsou ve skutečnosti stejně znepokojivým pojednáním o temných lidských tužbách jako předchozí filmy Davida Cronenberga. číst dále
celý archiv