Služba je poskytována ve dvou centrech NP:
Identifikátor služby: 7271133
Forma služby: Ambulantní, terénní
Místo poskytování ambulantní služby: Řeznická 14, 110 00 Praha 1
Místo poskytování terénní služby: Kraj hlavní město Praha
Telefon: 222 233 309, 608 259 039
E-mail: vydejna@novyprostor.cz
Najdete nás na facebooku: https://www.facebook.com/novyprostor.cz
Identifikátor služby: 5874017
Forma služby: Ambulantní, terénní
Místo poskytování ambulatí služby: Příční 4, 602 00 Brno
Místo poskytování terénní služby: Jihomoravský kraj
Telefon: 545 217 297, 773 153 380
e-mail: dcbrno@novyprostor.cz
Najdete nás na facebooku: https://www.facebook.com/novyprostor.cz
V našich centrech pomáháme lidem, kteří se dostali do finančně náročné nebo jiné složité životní situace.
uživatelem sociální služby sociální rehabilitace se může stát každý člověk, který:
vydefinování cílové skupiny prostřednictvím příslušnosti k některé z těchto skupin:
vydefinování věkem:
Služba je poskytována bezplatně!
Při poskytování služby netolerujeme žádnou formu agrese – slovní ani fyzickou.
Střízlivost je výhodou, nikoli však podmínkou pro využití služby.
Do center je zakázáno vnášet jakékoli zbraně.
V rámci poskytování sociální služby mohou nastat situace, kdy uživatelé nebo veřejnost nejsou spokojeni s jejím průběhem či kvalitou. V takovém případě je možné podat stížnost na poskytovanou službu – osobně, písemně, telefonicky nebo online.
Postup při podávání a vyřizování stížností:
Stížnost může podat kdokoli – uživatel služby, pracovník nebo člen veřejnosti.
Stížnost může být anonymní nebo podepsaná a může se týkat např.: kvality nebo rozsahu poskytované sociální služby, chování uživatelů v centrech NP, chování a přístupu pracovníků k uživatelům nebo veřejnosti.
Jak stížnost podat:
Stížnost můžete podat několika způsoby:
Písemně do uzamykatelné schránky ve všech centrech Nového Prostoru (Praha, Brno).
Poštou na adresu:
Nový Prostor, z.ú., Řeznická 14/656, 110 00 Praha 1
Nový Prostor, z.ú., Příční 4/111, 602 00 Brno
Ústně:
přímo pracovníkovi centra (pomůže se sepsáním stížnosti).
Telefonicky nebo SMS:
Praha: 608 259 039 / 222 233 309
Brno: 773 153 380 / 545 217 297
(Kontakty pro další města jsou uvedeny v záložce O nás/kontakty.)
E-mailem nebo přes web:
prostřednictvím e-mailů uvedených v tiráži časopisu nebo na webu NP,
přes online formulář na webových stránkách (včetně volby oblasti, kam stížnost směřuje).
Jak probíhá vyřízení:
Všechny stížnosti jsou evidovány a považovány za důvěrné. Do 30 dnů od podání obdrží stěžovatel odpověď. Pokud je řešení složitější, je informován o prodloužení lhůty (maximálně o dalších 30 dnů). Na stížnosti podané e-mailem odpovídáme nejpozději do 3 pracovních dnů (potvrzení o přijetí).
Výsledek šetření se sděluje písemně nebo osobně.
V případě anonymních stížností vložených do schránky v centrech Nového Prostoru je odpověď zveřejněna na nástěnce centra do 30 dnů od doručení.
Možnosti odvolání:
Pokud stěžovatel nesouhlasí s vyřízením, může se obrátit na nadřízený orgán:
ředitelku organizace, správní radu Nového Prostoru, nebo na Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Magistrát hl. m. Prahy, Magistrát města Brna, Jihomoravský kraj, případně ombudsmana.
Stěžovatel může být při podávání stížnosti zastoupen jinou osobou nebo využít tlumočníka.
Cíl:
Každá stížnost je chápána jako podnět ke zlepšení kvality služby a přispívá k rozvoji Nového Prostoru.
Přispějte na projekty, které připravujeme pro lidi bez přístřeší a lidi v těžké životní situaci, zasláním finanančního příspěvku na náš sbírkový účet. Pomůžete tak prodejcům NP vést důstojný život!
Bankovní spojení:
340 307 2379/0800.
Ze sbírkového účtu financujeme: ubytování, dopravu, úhradu odborných služeb (psycholog, právník apod), úhradu vzdělávacích a ostatních akcí, potraviny, pitný režim, motivační odměny, příspěvky na sprchu. Dále pak náklady spojené s provozem sociální služby sociální rehabilitace.
Děkujeme za Váš příspěvek!
Děkujeme našim donátorům za jejich podporu.










