V aktuálním čísle jsme se podívali na harmonii, nebo chcete-li rovnováhu, z pohledu pěti oborů - hudby, ekonomie, adiktologie, marketingu a filosofie. Podíváme-li se hned do prvního oboru, který je v souvislosti s harmonií na ráně, a sice do hudby, zjistíte, že hudební harmonie je hodnotově neutrální pojem, to znamená, že nemá svou odvrácenou stranu, a pokud křičíte, co že teda je asi disharmonie, tak vám bude muset stačit, že i disharmonie je stále harmonií. Ekonomové nejenže pojem harmonie znají (říkají mu ekvilibrium), ale dokonce s ním velice aktivně pracují. Nadneseně řečeno nedělají nic jiného, než že korigují výchylky zpět k harmonii. Z pohledu marketérky se harmonie pod vlivem chytrého marketingu otiskla do sociálních sítí, kde si lidé především na Instagramu stvořili harmonii tak dokonale sterilní, že nepoznáte rozdíl mezi fotkami reálných lidí a fotobank. A ještě dál se dostává filosofie, která si při pohledu na současnou poklidnou a cílevědomou sebevraždu lidstva klade otázku, zda náhodou tento akt definitivního opuštění všech vazeb na život není tou nejvyšší harmonií, nirvánou, ze které nás už nikdy nikdo nedostane. Zdálo se, že je harmonie takové přehledné, banální slovíčko. Jenže to zdání pěkně klamalo a vy se o tom můžete přesvědčit sami.
V rubrice "prodejci" se nám v tomto čísle v zadní části časopisu sešla série velice zajímavých textů. Můžete si přečíst o setkání prodejkyně Dagmar se ženami perzekvovanými za druhé světové války nacisty, máme velice silný příběh našeho prodejce z Brna, píšeme o maďarské obdobě Nového Prostoru, která se prodává v budapešťských ulicích, a určitě si nenechte ujít VIP rozhovor, v němž prodejkyně Alena z Karláku vyzpovídala herce Jana Zadražila, kterého jsme vyfotili také na titulní stránku.