Ve hře byla i úplná likvidace či přesunutí pod zem tohoto nejstaršího a ovšem památkově chráněného, hlavně ale stále dopravně důležitého nádraží. V budově Fakulty architektury v pražských Dejvicích je výstava architektonických studií s názvem Budoucnost území kolem Masarykova nádraží. Společnost Masaryk Station Development zde vystavuje nápady sedmi architektonických studií, jak proměnit „nevyužitý prostor“ v „nové pulsující městské centrum“. Návrhy jsou ozdobeny slavnými jmény autorů, slibujícími kvalitu. Pochybnosti však zůstávají. Mnozí architekti těžko znají lokalitu odjinud než z internetu a na návrzích je to vidět. Rovněž slib developera, že zachová dopravní funkci i plánované železniční muzeum, není příliš důvěryhodný. To, co se po „revitalizaci“ stalo s nedalekým Hlavním nádražím, které je nyní spíše nákupním než dopravním centrem, rozhodně neuklidňuje. A osud právě bouraného štvanického stadionu je více než výmluvným příkladem, jak v Praze vypadá ochrana historického dědictví.