Skladba s oficiálním podtitulem Hymna Pegidy se na německém Amazonu rázem stala černým koněm předvánočních nákupů a z pozice čtvrté nejstahovanější písně se 30. prosince dokonce propracovala do čela prodeje singlů. Její komerční úspěch lze zřejmě přiřknout hlavně sympatické ceně 1,29 eura, za níž podpořit „dobrou věc“ až tolik nebolí, spíše než neopakovatelnému kulturnímu zážitku, který broukaná hymna nabízí. „Ideální pro vánoční čas, veškeré argumenty shrnuté písní v jediné úderné hymně, která umlčí i ty nejhlasitější kritiky – Mmm, mmm, mmmmmm!“ shrnuje v uživatelské recenzi jeden spokojený kupující. Jiný zákazník se zase v podobně satirickém duchu vyznává ze svého zklamání, když si s přáteli opakovaně skladbu pouštěli a neudělala z nich lepší Němce, ani se necítili nijak silnější.
Zajímavým způsobem zareagoval na překvapivý šlágr samotný Amazon, když nahradil popis produktu krátkou douškou upozorňující, že veškerou marži, kterou z prodeje má, věnuje jedné neziskovce na podporu uprchlíků. Sympatické dadaistické gesto od nadnárodní korporace, která má v médiích kvůli extrémně tvrdým zaměstnaneckým podmínkám ve svých skladech image téměř samotného ďábla. Skeptik by na druhou stranu poukázal na to, že zatímco určitá část ceny jde díky Amazonu na podporu uprchlíků, násobně větší cifra jde, opět diky Amazonu, na boj proti nim a že celá „kauza“ funguje hlavně jako skvělá reklama s virálním potenciálem. Cynik by pak rovnou poznamenal, že Amazon, který jistě nepotěšila čtyřdenní předvánoční stávka v jeho německých skladech, nejspíše prostě pragmaticky investuje do pracovní síly, která se tolik bouřit nebude. Ještě že mají Němci Pegidu!