Tento článek zatím není k dispozici v plné délce.
Žijeme v době zákaznického ráje. Všude se na nás kření zaměstnanci servisních institucí, kteří jsou tu k tomu, aby se křenili. Prošli kurzy, znají teorii, ba i manuál. Mezi naučené dovednosti (dle literatury) patří trpělivost, zdvořilost, perfektní komunikační schopnosti, pozitivní jazyk, „herecké" schopnosti, umění „přečíst" zákazníka, uklidňující tón hlasu, přesvědčovací techniky, houževnatost, touha učit se. „Opravdovost" mezi nimi nenajdete. Sebeúctu taky ne.
Tento článek zatím není k dispozici v plné délce.
Podívejte se profily našich nejlepších prodejců,
kterým nechybí zodpovědnost a poctivost, ale chybí jim zázemí, oblečení,
obuv nebo nějaká speciální pomůcka, aby se mohli cítit spokojeně a žilo se jim lépe.
Našim prodejcům můžete přispět na jejich konkrétní potřeby nebo přání.
Chcete se o jejich osudu dozvědět víc?
Děkujeme všem dárcům.