V noci z 2. na 3. září se armáda růžových záškodníků rozhodla pro další zásah, ovšem tentokrát si zvolila ještě ambicióznější cíl: cílem útoku barvou se stala Praha. Terčů měli útočníci více než dost – rozhodli se k akci právě v době, kdy reklamní humbuk všedního dne doplňovala předvolební kampaň.
A výsledek? Pokreslených či jinak napadených billboardů bylo snad ještě více než na dálnici – vizuální, ani společenský efekt se ale nedostavil. Růžové billboardy sice spolehlivě naštvaly majitele reklamních ploch a způsobily jim možná ještě větší ztráty než tenkrát na dálnici, v záplavě reklamy se ale ta „poškozená“ takřka ztratila. Praha ukázala vysokou absorpční kapacitu, reklama je ještě mocnější, než se růžovým snílkům zdálo. Stará zkušenost říká, že dějiny se odehrávají dvakrát, jednou navážno, podruhé jako vlastní parodie. Nic se ale neříká o třetím pokusu. Takže uvidíme, jestli nás s něčím růžoví snílci překvapí příště.