NP č.329 > FejetonLekce seznamování pro nepříliš pokročiléJan Stern

Ahoj kamarádi, Život každého z nás ovlivní nějaký klasik. V mém případě tím klasikem byl dr. Radim Uzel. Kdysi jsem si v jeho článku přečetl, že muži už to mají dobré, že už dávno pominula éra balení žen, že pánové již nejsou těmi aktivními při seznamování a že v našich časech si ženy samy vyberou a klofnou, co potřebují.

 

Sveden touto lákavou tezí, čekal jsem poctivě a trpělivě dobrých deset let, až budu klofnut, ale kde nic, tu nic. Tváří v tvář dvěma možnostem – a) jsem nejohyzdnější muž ve střední Evropě, b) Uzel plácal nesmysly – zvolil jsem po jistém váhání, sebepřemlouvání a dvou panácích na kuráž variantu „b“ a počal připravovat klasickou operaci zvanou „balení ženy“. Ovšem zjistil jsem, že balit ženu není žádná legrace. Mé první výzkumy v této oblasti přinesly celou řadu překvapujících objevů, s nimiž bych rád seznámil čtenáře mužského pohlaví. Jde zatím jen o první rekognoskaci neznámého terénu, ale začátečníkům jistě přijde takový úvod vhod.

Nuže zde jsou základní dobré rady, opřené o empirický výzkum provázený mnoha oběťmi:
* věta „jemnostslečno, mé srdce plane touhou dotknout se okvětí vaší duše“ zjevně vyšla z módy
* krajně nevhodnými tématy pro zahájení konverzace s osamělou dámou v kavárně jsou: modelářství, kartičky NHL, stavebnice Merkur a rozkoš, již dovede přivodit * omezte ve své řeči výskyt slova „matka“ na nezbytné minimum; vyšší frekvence než 1x měsíčně je smrtící
* zmínky o tom, že vlastně hledáte někoho, kdo by vám uklidil, uvařil a vypral, nejsou taktické
* není rozumné předčasně vyzvídat, zda žena bazíruje na nadprůměrné velikosti mužského pohlavního údu (především proto, že je škoda připravit první intimní chvilky o moment překvapení)
* hledání rafinovaného vysvětlení, proč je výhodnější nosit sešmajdané boty, je zcela zbytečné
* krkání na veřejnosti není kupodivu většinou žen považováno za vtipné
* zápach z úst nebývá dívkami klasifikován jako znak nonkonformity, ba ani upřímnosti; podobně špína za nehty se velmi složitě obhajuje slovy „nejsem metrosexuál“
* vyprávět více než jednu anekdotu během první schůzky je nebezpečné (pozor, anekdoty o blbých blondýnách nevyprávějte vůbec, a to ani brunetám!)
* velký pozor na hrdinské historky o svých kamarádech, zejména zkazky typu „jak se Tonda vyzvracel do půllitru“ či „jak Franta prodal koberce, aby mohl hrát na automatech“ ženy nevyhodnocují zcela objektivně * slova „swingers“, „anál“ a „bičík“ na první schůzku nepatří
* není rozumné zdůraznit svou kulturnost takovým množstvím deodorantu, kvůli němuž by bylo třeba evakuovat uzavřenou místnost; zaměřte se pouze na nejrizikovější partie
* nezmiňujte se o tzv. praktických objevech svobodného muže („na co vlastně používat talíře?“, „konzerva se vlastně vůbec nemusí ohřívat“, „při nesplachování záchodu po malé potřebě ušetřím dva tisíce korun ročně“, „když dám tričko vyfoukat přes noc na balkon, je to jako bych ho vypral“ apod.)
* vyhněte se jakýmkoli zmínkám o dětech (zejm. „děti jsou luxus a já nejsem Rotschild“ či „není nad rákosku“; ovšem i inverzní věty typu „rád se koupu nahý s dospívajícími dcerami mé sestřenice“ nepůsobí ideálně)
* za ženu v restauraci buď plaťte, nebo neplaťte, vyhněte se však akčním nabídkám typu, že zaplatíte za dámu 35 procent její útraty
* otázka „jsi vyholená?“ není dobrou úvodní frází seznamovací konverzace, a to ani když jste holič Zvláštní kapitolou je pak inzerce. Nikdy neodpovídejte na inzeráty žen, v nichž se vyskytují následující slova:
* solventní (je to prostitutka)
* finančně zajištěný (má hypotéku)
* pohledný (ještě poslouchá Lunetic)
* vášnivý (moc se dívá na telenovely)
* spolehlivý (má dvě děti)
* rodinný typ (má tři a více dětí)
* domácí kutil (potřebuje levně vydláždit kuchyň)
* férový (chorobná žárlivka)
* romantik (hysterka)
* chlap do nepohody (pročpak asi do nepohody?!)
* pohodář (ráda komanduje a potřebuje někoho, kdo to snese)
* sympaťák (všechny muže poměřuje obrazem Lukáše Vaculíka)
* auto vítáno (má příbuzenstvo kolem Trenčína)
* zralý muž (oidipovský komplex)
* nad 180 cm (kastrační komplex)
* na vzhledu nezáleží (zoufalka, co už bere všechno)

Buďte nicméně připraveni na to, že po vyřazení inzerátů obsahujících tato nebezpečná slova vám žádný nezbude. Pakliže chcete učinit tu pošetilost, že podáte inzerát sami, důrazně doporučuji, abyste počkali na jednu z příštích lekcí mých kurzů šťastného života a neřítili se nevyškoleni do neštěstí!


autor / Jan Stern VŠECHNY ČLÁNKY AUTORA

Nejčtenější články z tohoto čísla

Co všechno se nestalo / Martina Křížková > NP č.329 > Pošli to dál Někdo v polovině dubna v noci zapálil dům ve Vítkově, kde spala devítičlenná romská rodina s malými dětmi. Dva dospělí a jedna malá holčička s popáleninami na většině těla byli hospitalizováni. Útok nebyl náhodný, žháři do domu hodili hned tři zápalné lahve s benzínem. Policie nevylučuje, že motivem činu byl holý rasismus. číst dále Válka proti tamtěm / Andrea Novotná, Zuzana Brodilová > NP č.329 > Téma čísla Chudoba cti netratí, poučovalo starosvětské přísloví ještě v dobách našich babiček. O pár desítek let a nedospaných ideových kocovin později zmizela přísloví i se svým obsahem v propadlišti dějin. Diskuse o chudých naší doby opanovaly slogany vytvrzené údernými hesly o nepřizpůsobivých a neplatičích. Co se změnilo? číst dále The prophet motive / Kevin Gopal > NP č.329 > Světozor For years politicians and leading bankers accused gillian tett of scaremongering as she highlighted the high risk gambles the worlds foremost financial institutions were taking. In the aftermath of the ensuing financial collapse however, kevin gopal finds the newly crowned journalist of the year anything but smug.   číst dále Lamentace nad očesaným kolem / Tomáš Havlín > NP č.329 > Pošli to dál Ke konci redakční schůze jsem se už trochu zasnil. Představa brzké jízdy na kole s větrem ve vlasech – průnik městem téměř jako symbolická analogie milostného aktu – vytlačila veškeré jednání o tom, co kdo udělá dopříště. Jaké ale na mě čekalo překvapení, když jsem přišel k přivázanému oři. číst dále
Odběr novinek

Dobré zprávy z NP Chcete vědět, co je u nás nového? Přihlašte se k odběru newsletteru.

Zásady zpracování osobních údajů