Lidé v každé z těch kategorií mají pravidelně i společné psychické rysy a sociální zvyklosti (byť tomu málokdy věří). Proto vlastně může marketing existovat: dokáže přes tyto společné rysy oslovit celé velké skupiny v tu pravou chvíli tím pravým způsobem. Jen na loudaly už žádný marketér nikdy necílí. Loudalové jsou každému lhostejní. Loudalové už jsou zajímaví jen pro bazary. Kupují si novinky až ve chvíli, kdy jen zabírají místo novinkám novým. Proto také až tihle loudalové, osvobození od všech těch reklamních žvástů a diktátu většiny, mohou posoudit, zda ta novinka opravdu k něčemu byla.
Přiznávám, jsem loudal. Ale nejen loudal-blbeček, který se dosud nedotkl dotykového displeje, neboť čeká, až zlevní pod úroveň pánvičky (a on zlevní). Já jsem loudal konceptuální. Já věřím v roli loudalů takřka vykupitelskou.
Nejde totiž jen o dotykáče. Jde i o myšlenky. I k nim se doloudávám jako maratonec s artrózou.
Tento článek je v plném znění dostupný pouze předplatitelům Nového Prostoru.
Pořiďte si online-předplatné a krom přístupu k článkům záskáte i možnost stáhnout si Nový Prostor ve formátu pdf.
Pokud již jste předplatitelem, přihlašte se prosím.