Redakční koncepce Nového Prostoru

Vycházíme z toho, že vztah mezi prodejcem
a jeho čtenářem je zcela unikátní a neopakovatelný. Prodejce není anonymní paní v trafice, od které si kupujeme noviny, to je paní nebo pán s konkrétním osudem
a poselstvím, které dává všem najevo – stojím tu, protože mám problém a potřebuji pomoc. Z toho vyplývá, že překročí-li kupující jakousi bariéru a přijde k prodejci a časopis si od nej koupí, předpokládáme, že mu ten člověk není lhostejný. Že jej zajímá jako člověk. Proto koncepce časopisu mnohem více akcentuje prodejce a promítá do svého obsahu jejich svět, přání, příběhy a osudy. Akcentujeme jedinečnost Nového Prostoru nejen jako sociální služby, ale také časopisu.

 

Součástí koncepce jsou také sociální sítě, kde zachycujeme příběhy, třeba i jen drobné útržky, života prodejců na kameru nebo
v jednotlivých příspěvcích. Prodejce představujeme jako jedinečné osobnosti s jedinečnými osudy.  

Věříme, že vytváříme funkční a kreativní cestu, jak začleňovat vyloučené lidi zpět do společnosti, a že ve výsledku je odměněn i čtenář tím, že si koupí časopis, který je jedinečený a dá mu nahlédnout na svět zcela jedinečnou optikou.

 

Redakce

Šéfredaktor: Jan Štěpánek
Redaktoři: Libor Hruška, Jakub Yellen, Darek Šmíd a Ivan Adamovič
Art directorka: Hedvika Člupná

Podporují nás

Děkujeme našim donátorům za jejich podporu.

MPSV
Magistrát hlavního města Prahy
Magistrát města Brna
Jihomoravský Kraj
Výbor Dobré Vůle Nadace Olgy Havlové
Nadační fond pomoci Karla Janečka
Nadační fond Avast
Nadační fond Bez Domova